فروش مستقیم انواع روتختی کتان ارزان با ۴۰ درصد تخفیف

روتختی ها دارای مدل های مختلفی می باشند،  روتختی کتان ارزان یکی از با کیفیت ترین انواع روتختی می باشد که در تولیدی های داخل و خارج از کشور تولید می شود. روتختی کتان بسیار پر طرفدار است و مناسب برای فصول گرم سال است؛ این روتختی با جذب رطوبت باعث کاهش دمای بدن می شود و احساس خنکی به بدن ما می دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از موارد مهم هنگام خرید روتختی قیمت آن می باشد، روتختی ها دارای قیمت های متنوعی هستند که ما باید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید یکی از آنها بکنیم. روتختی های کتان ارزان با بهترین کیفیت و در طرح های زیبایی تولید می شوند اما سایت داناخواب این روتختی ها را با تخفیف باور نکردنی 40 درصد به فروش می رساند.

پس همین حالا خرید روتختی کتان را از طریق سایت ما انجام دهید تا مشمول دریافت این تخفیف عالی باشید.

روتختی کتان ارزان

روتختی کتان ارزان

روتختی های کتان ارزان دارای مدل های مختلفی می باشند از محبوب ترین این مدل های می توان به روتختی کتان گلدار، روتختی کتان طرحدار، روتختی کتان ساده، روتختی کتان فانتزی، روتختی کتان کودکانه و… اشاره کرد.

روتختی کتان ساده در بین قشر جوان بسیار محبوب است، این روتختی را می توانید در سبک های دکوراسیون مینیمال و مونوکروم استفاده کنید. روتختی کتان ارزان در گستره رنگی بسیار متنوعی تولید می شود و مناسب برای دختران و پسران با سلیقه های مختلف است. از زیباترین رنگ ها روتختی کتان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • روتختی کتان شیری رنگ
  • روتختی کتان کرم رنگ
  • روتختی کتان یاسی رنگ
  • روتختی کتان سبز رنگ

استفاده از رنگ های کم حال و سرد در دکوراسیون اتاق خواب باعث بهبود کیفیت خواب شب می شود و علاوه بر آن این رنگ ها بسیار زیبا می باشند.

روتختی کتان ارزان

بهترین جنس روتختی ارزان

روتختی ارزان از جنس های مختلفی مانند ابریشم، پنبه، مخمل، نخ، کتان، پلی استر و … تولید می شود. معمولا در تولید روتختی های با کیفیت از جنس پارچه هایی مانند ابریشم و مخمل اصل استفاده می کنند.

این پارچه ها قیمت بسیار بالایی دارند و مناسب همگان نمی باشند، اما پارچه کتان تولید شده از الیاف طبیعی است و بسیار با کیفیت می باشد برخلاف این کیفیتی خواب این روتختی قیمت بالایی ندارد و برای اقشار مختلف جامعه مناسب می باشد.

با خرید روتختی کتان ارزان کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب را با هم تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.