سفارش روتختی دانتل مخمل خامه دوزی شده

روتختی دانتل مخمل از لوکس‌ترین و زیباترین انواع روتختی می باشد‌؛ این روتختی از مناسب‌ترین روتختی‌ها برای جهزیه عروس است.

روتختی مخمل خامه‌دوزی شده شیک چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می کند؛ خامه دوزی که پیشینه‌ای گسترده و طولانی در ایران دارد از صنایع دستی نواحی سیستان بلوچستان است‌.

خامه دوزی(خامک دوزی) تقریبا مانند سوزی دوزی دست که در آن نخ ابریشم نتابیده به شکل‌های هندسی زیبا و گل‌های هشت پر مثلث و… دوخته می شود.

روتختی مخمل خامه دوزی شده از زیباترین انواع روتختی است که بسیار شیک و زیباست و با ترکیب این هنر سنتی با دانتل دوزی که مدرن‌تر می‌باشد ترکیبی جذاب را به وجود آورده‌اند.

روتختی مخمل خامه دوزی به اتاق شما حالتی دلنشین و رویایی می‌دهد و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

سفارش روتختی دانتل مخمل خامه دوزی شده

ست روتختی دانتل مخمل صورتی

از گذشته‌های دور پارچه مخمل جزو اشرافی‌ ترین و لوکس‌ترین پارچه‌ها محسوب می‌شدند.

این پارچه بافتی نرم و لطیف دارد و دارای کرک‌های کوتاه و ظریف است.

پارچه مخمل دارای انواع مختلفی است مانند: مخمل ابریشم، مخمل طرح‌ دار، مخمل چروک،مخمل نخی، مخمل ولور، مخمل چکش‌ خورده، مخمل سیزل و …

همانطور که گفته شد روتختی مخمل بسیار نرم و لطیف است و هنگام برخورد با پوست بدن احساس خوبی را القا می‌کند.

این روتختی بسیار گرم است و در صورت مراقبت مناسب دوام و ماندگاری بالایی دارد. این روتختی بسیار زیبا است.

روتختی مخمل در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود ولی یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌ها روتختی مخمل صورتی است؛ این روتختی بسیار زیبا است و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

روتختی مخمل دانتل تارای توری در پایین است که به زیبایی این روتختی افزوده است. روتختی دانتل مخمل مناسب برای تمامی سلیقه‌هاست.

سفارش روتختی دانتل مخمل خامه دوزی شده

روتختی دانتل مخمل تک نفره نوجوان

روتختی مخمل دانتل  به صورت تک نفره و دو نفره تولید می شود و مناسب برای تمامی سنین است.

روتختی مخمل تک نفره نوجوان در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار شیکی تولید می‌شود و به بازار عرضه می‌شود. از زیباترین رنگ‌های این روتختی می‌توان به صورتی کم‌رنگ، قرمز، سرمه‌ایی و سبز یشمی اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید دو راه برای خرید کالای مورد نظر وجود دارد خرید حضوری از بازار و خرید اینترنتی از سایت‌های فروش انلاین که امروزه خرید انلاین از توجه بسیار زیادی برخوردار است.

با انتخاب این روش علاوه بر صرفه‌ حویی در وقت و پول خود به صورت نا محمدود مدل‌ها را مشاهده کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن روتختی مورد علاقه‌ خود را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.