حراج پرده چاپی فانتزی گلدار شیک

پرده ­ها از اساسی ترین اجزای خانه ­ها به شمار میروند. پرده چاپی فانتزی که از جدیدترین انواع پرده است به تازگی راه خود را به خانه ­ها باز کرده است. این پرده ­ها در انواع طرح ها و مدل­ ها تولید می شود مانند فانتزی، سه بعدی، ساده، گلدار و …

پرده علاوه بر افزودن زیبایی به دکوراسیون خانه باغ ایجاد محیطی امن می شود و ما را از نگاه افراد غریبه دور نگه می دارد و همچنین پرده­ ها جلوی نور را می گیرند.

پرده چاپی فانتزی گلدار مناسب برای اتاق خواب شما است. این پرده ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و به دکور اتاق شما حالتی ارامش بخش و دلنشین را القا می کند.

از پرده چاپی گلدار همچنین می توانید برای پذیرایی استفاده کنید و رنگ آن را با مبل و یا فرش خانه ست کنید.

بهترین انواع رنگ برای استفاده در دکوراسیون پذیرایی آبی روشن، سفید، سبز یشمی و کرم است.

در کنار طرح­ های بسیار جذاب و شیک این پرده قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

حراج پرده چاپی فانتزی گلدار شیک

انواع پرده چاپی فانتزی اشپزخانه

در انتخاب پرده اشپزخانه باید توجه کنید که از رنگ ­های بسیار روشن مانند سفید استفاده نکنید زیرا این نوع پرده ­ها به سرعت کثیف می شوند و یک پرده کثیف اصلا ظاهر زیبایی ندارد.

پرده چاپی گزینه بسیار مناسبی برای اشپزخانه است می توانید از طرح های مربوط به اشپزخانه استفاده کنید مانند انواع میوه یا از طرح منظره استفاده کنید که یکی از پر طرفدارترین طرح ­ها است.

پرده اشپزخانه همچنین باید جنس بسیار خوبی داشته باشد که با شست و شوی مداوم طرح و رنگ خود را حفظ کند و دچار رنگ رفتگی نشود.

  استفاده از پرده چاپی گلدار برای اشپزخانه نیز انتخاب بسیار خوبی است. شما می توانید انواع پرده چاپی گلدار را در سایت ما مشاهده کنید و پرده دلخواه و مناسب سلیقه تان را به اسانی سفارش دهید و در منزل تحویل بگیرید.

حراج پرده چاپی فانتزی گلدار شیک

سرویس روتختی و پرده چاپی فانتزی

اگر به فکر عوض کردن دکوراسیون اتاق خوابتان هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از روتختی و پرده چاپی است. پرده و روتختی مهم ترین اجزای اتاق خواب هستند و با انتخاب مناسب این دو شما اتاقی زیبا خواهید داشت.

روتختی و پرده چاپی با تنوع به شدت زیاد در طرح و رنگ، مناسب برای هر سلیقه ه­ایی است. روتختی و پرده چاپی سه بعدی از جدید ترین مدل­ ها است که چشم هر بیننده ­ایی را به خود مجذوب می کند.

دانا خواب که از پیشروان فروش انلاین کالای خواب است انواع مدل روتختی و پرده را در اختیار شما قرار می دهد پس با یک سفارش خریدی اسان و به  صرفه داشته باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.