مشخصات وقیمت روتختی بهاره تک نفره در دانا خواب

برای خرید روتختی بهاره تک نفره در دانا خواب به صورت اینترنتی می توانید سفارش خود را ثبت کنید. روتختی های بهاره دارای مشخصات خاصی می باشند. به طور مثال این روتختی ها با وجود کیفیت خوب درعین حال خیلی سبک هم هستند. هم چنین طرح های یکنفره آن از نظر قیمت نسبت به طرح های دونفره ارزان تر می باشند. روتختی های بهاره برای فصول گرم سال هم چنین بهار انتخاب خوبی می تواند باشد.

قیمت این روتختی ها با توجه به جنس پارچه واندازه به کار رفته در تولید روتختی ها با قیمت روز عرضه می شوند. در دانا خواب تمامی کالاهای خواب به راحتی و بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهند.

روتختی بهاره تک نفره

ویژگی روتختی بهاره تک نفره

روتختی های تک نفره بیشتر برای نوجوانان، جوانان و حتی کودکان خریداری می شوند. روتختی های بهاره به دلیل آنکه از پنبه تهیه می شوند و خواص طبیعی پنبه این امکان را دارد که حاوی حرارت بوده در نتیجه گرمای بدن را هنگام خواب می گیرد وباعث می شود شما احساس گرما نکنید وبدنتان سرد شود.

روتختی بهاره از برند ترک می باشد دارای ویژگی برجسته ای است. این روتختی ها با کیفیت بالا تولید می شوند و پارچه ملحفه از الیاف طبیعی ارگانیک ۱۰۰% پنبه و بامبو تهیه می شوند. روتختی های بهاره به دلیل سبک بودنشان به راحتی با ماشین لباسشویی و یا دست قابل شستشو می باشند. طرح های جذاب و رنگ روشن این روتختی ها گرمای کمتری را در تابستان به شما منتقل می کند.

ویژگی اصلی این روتختی های بهاره تک نفره این است که هیچ گونه حساسیتی پوستی را برای شما به وجود نمی آورد. روتختی تکنفره بهاره در سایز استانداردی تولید می شود.

روتختی بهاره تک نفره

آسان ترین راه خرید روتختی

در حال حاضر و با شرایط فعلی مردم ایران خرید حضوری رنگ کمتری به خود گرفته است. در عصر ارتباطات اکثر مردم کارها و خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. شرکت دانا خواب از معتبرترین مراکز فروش کالای خواب می باشد. شما می توانید به صورت اینترنتی و بدون اتلاف وقت در ترافیک روتختی خود را در هر کجا که هستید انتخاب کنید.

بهترین و آسان ترین راه برای خرید روتختی های بهاره تکنفره، خرید اینترنتی می باشد. در این میان شما از هزینه های کمتری بهره می گیرید و برای وقت و زمان خود ارزش قائل می شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.