فروش ست روتختی مخمل گل برجسته طرح دار ۸ تیکه

ست روتختی مخمل گل برجسته در سایزهای مختلف دونفره، یک نفره و دونفره ی ویژه در بازار عرضه می‌شود و مشتریان زیادی را جذب خود می‌کند.

از مهمترین ویژگی های این محصول پارچه ی نرم و لطیف آن است که ضد حساسیت می‌باشد و بسیار ایده آل و مناسب برای پوست های حساس است.

ست روتختی مخمل دونفره ویژه دارای خامه دوزی در اطراف پارچه و طرح و ابعاد بزرگتری نسبت به دو نوع دیگر بوده و دارای ۸ تیکه می‌باشد که در زیر بیان شده است:

  • لحاف مخمل
  • ملافه نخی
  • دو عدد روبالش مخمل
  • دو عدد روبالش نخی
  • دو عدد کوسن مخمل

فروش ست روتختی مخمل گل برجسته طرح دار ۸ تیکه

قیمت روتختی مخمل گل برحسته کلاسیک

روتختی های کلاسیک مخمل معمولا فقط در سایز دونفره تولید می‌شوند زیرا این نوع از روتختی ها جزو مدل های شکیل و مجلل به حساب می‌آیند که مناسب تخت های دونفره یا اتاق خواب عروس و داماد می‌باشند.

روتختی مخمل کلاسیک دارای طرح های برجسته با دوختی ظریف می‌باشد و رنگ های طلایی، کرم یا سفید آن ها پرطرفدارتر می‌باشند.

این طرح از روتختی مخمل گل برجسته معمولا بیش از ۶ تیکه دارد و در تولید آن از الیاف درجه یک استفاده شده است.

معمولا در این روتختی ها علاوه بر پارچه ی مخمل از ساتن و ابریشم نیز استفاده می‌شود تا به زیبایی آن افزوده شود.

قیمت این روتختی ها در بازار نسبت به جنس آن ها بسیار مناسب می‌باشند اما اگر بازهم به دنبال قیمتی ارزان تر هستید پیشنهاد ما خرید اینترنتی آن است زیرا از این طریق روتختی بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست شما عزیزان می‌رسد.

فروش ست روتختی مخمل گل برجسته طرح دار ۸ تیکه

عرضه کننده ی روتختی مخمل گل برجسته دونفره

روتختی مخمل گل برجسته  از نوع روتختی هایی است که در دوخت آن دقت بسیاری بکار گرفته شده است و از بین روتختی های گفته شده فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است.

این روتختی دونفره به شکلی تولید شده که در برابر شستشو قوام خود را حفظ کند و برجستگی های زیبای خود را از دست ندهد؛ همچنین نوع مخمل موجود در آن در برابر استفاده ی مکرر هم مقاوم بوده و مانند روز اول باقی می‌ماند.

سفارش اینترنتی این مدل از روتختی از طریق سایت ما برای شما فراهم شده است تا با کمترین هزینه در وقت، کالای خود را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.