روتختی کریستال ژاکارد ترک جدید

میدانید که طرح های مختلفی از روتختی ژاکارد هرساله راهی بازار می شود که روتختی کریستال ژاکارد یکی از این طرح ها بوده و بیشترین طرفدار را نسبت به باقی طرح ها دارد.
پارچه­ ژاکارد نوعی پارچه ی آهاردار است و مناسب برای انواع روتختی بوده و از آن جایی که طرح های آن در هنگام بافت پارچه روی آن ایجاد می شود، بدون نگرانی از خراب شدن آن می توان به کرات آن را شستشو داد.
با این حال همانطور که می دانید به کرات سفارش شده است که روتختی ها را در خشک شویی شست و شو دهید و این روش قطعا از شستشو با دست بهتر خواهد بود.

روتختی کریستال ژاکارد ترک جدید

روتختی کریستال ژاکارد مخمل ترک

دوام و ثبات بالا، مقاومت در برابر چروک، شستشو بصورت دستی و ماشینی و … فقط چند نمونه از ویژگیهای روتختی ژاکارد می باشد.
روتختی برجسته مخمل ژاکارد از روتختی های مطلوب و محبوب بشمار می رود؛ زیرا با پرداخت قیمت نسبتا مناسب شما صاحب یک روتختی مجلل و با کیفیت می شوید که می تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را زیبا و دل نشین  کند.
روتختی مخمل ژاکارد نسبت به باقی مدل های این روتختی بیش تر مناسب عروس ها می باشد زیرا از دو نوع پارچه ی شیک و مجلل در آن ها استفاده شده است.
روتختی ژاکارد طرح ها و مدل های بی شماری دارد و در سایز های یک نفره و دو نفره در بازار به فروش می رسد.

روتختی کریستال ژاکارد ترک جدید

پارچه ژاکارد ترک و ایرانی

همانطور که اطلاع دارید پارچه ژاکارد یکی از بهترین پارچه ها برای روتختی به حساب می آید زیرا این نوع از پارچه دارای تنظیم دما، ایجاد طرح برجسته در زمان بافت، استفاده از نخ و پلی استر با کیفیت در تولید آن، ضد چروک و با ضخامت نسبتا زیاد بوده که از زیبایی و شکلی شکیل برخوردار است.
هردو پارچه ژاکارد ایرانی و ترک دارای کیفیت و درجه یک بوده و می توان با اطمینان کامل آن را برای دوخت لباس، پرده و روتختی استفاده نمود.
با خرید روتختی ژاکارد ایرانی علاوه بر اینکه شما جنس درجه یک را دریافت می کنید از کارخانه ها و تولیدات داخلی هم حمایت می کنید و زمینه را برای تولیدات بهتر آن ها فراهم می سازید.
خرید از سایت های معتبر از دغدغه های اساسی خرید اینترنتی به شمار می رود که ما تمام تلاش خود را در ارائه ی بهترین خدمات به شما کرده ایم و سعی نموده ایم که خیال شما را اسوده کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.