عرضه مستقیم انواع پتو لاله با قیمت ارزان

عرضه مستقیم انواع پتو لاله با قیمت ارزان و متناسب با نیاز شما از مهم ترین اهداف ما به شمار می ­رود.
شرکت پتو لاله از نظر تولید پتوی سیلک در ایران در رتبه ی دوم قرار گرفته است.
الیاف بکار رفته در بافت پتو لاله از معتبرترین شرکت تولیدی الیاف در آلمان می باشد که دارای گواهی ETAD بهداشت و محیط زیست و  نشان استاندارد ایران بوده و همچنین دارای نشان ایزو در مدیریت کیفیت از کشور سوئیس می باشد.
همانطور که مشاهده می کنید با وجود همه ی این ها باز هم قیمت پتو لاله نسبت به بقیه ی پتو ها بسیار مناسب است و مناسب هر خانه ی ایرانی است.

عرضه مستقیم انواع پتو لاله با قیمت ارزان

قیمت به روز انواع پتو لاله تک نفره و دونفره

قیمت پتو لاله در سایز های یک نفره و دونفره با توجه به عوامل مختلف و شرایط بازارها تفاوت های محدودی دارد اما با در نظر گرفتن اینکه این محصولات کیفیت بسیار خوبی دارند، قیمت های موجود در بازار را می توان بسیار مناسب تلقی کرد.
پتو لاله از معدود شرکت های تولید پتو در ایران است که تاییدیه بهداشت جهانی داشته و مجوز امکان صادرات به اکثر کشورها را دار­ا است.
در بافت انواع این پتوها از سه سیستم نخ استفاده شده که باعث افزایش مقاومت در برابر شستشو و کشش شده و پرزهای پتو به راحتی از آن جدا نمی شود.
پتو لاله در سایز های دو نفره و یک نفره وجود دارد اما بیش تر افراد معمولا پتو دو نفره ی لاله را تهیه می کنند به همبن دلیل فروش پتو دو نفره آن بیشتر می باشد.

عرضه مستقیم انواع پتو لاله با قیمت ارزان

مدل ها و ویژگی های پتو لاله ایرانی

پتو های لاله دارای ویژگی های خاص بی شماری است که تعدادی از آن را مرور کردیم اما علاوه بر این ها ویژگی های ویژه ی دیگری نیز برای آن وجود دارد.
پتو لاله دارای وزن و حجم بسیار کم و مناسب برای هدیه دادن یا مسافرت است و به راحتی در منازل در مکان های کوچک قرار می گیرد.
یکی از بزگترین افتخارات شرکت پتو لاله داشتن تنوع در تولیدات خود است که این امر موجب شده پاسخگوی سلیقه های مختلف مشتریان باشد.
این تنوع بیش تر مربوط به رنگ، طرح و برجسته یا ساده بودن پتو ها می باشد
چند نمونه از این محصولات عبارت است از:

  • پتو لاله مدل اسپانیا
  • پتو لاله مدل کلاسیک
  • پتو لاله مدل زنبق
  • پتو لاله مدل کره
  • پتو لاله مدل الوان

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.